Björnjakt!

Heiiiiiii
Idag fyller min kära kusse Signe 15
GRATTIS GMN!

Ungefär vid lunch idag ringde signes pappa michael (han var ute och seglade) och sa att det var en björn i vattnet :o
Jag grabbade tag i närmsta kikare, gick ut för att få bättre sikt och kollade.
Jag hann ända ner till vattnet innan jag såg något, och då var även signe, martin, lydia, asta och morfar där.
Jag såg en svart prick ute i vattnet och alla skulle kolla.
Vi hoppade ner i båten och skulle precis fara när johanna oxå ville åka med.
Alla var utan flytväst ;p
vi åkte ut och björnen var påväg upp på land.
Då såg vi att det bara var en hund.
Så vi for tillbaka och åt klart.
Men nu ska jag sova.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Haakonelle

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-12-07 @ 08:42:37
URL: http://haakonelle.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0