Emilia Henriksson, min ängel utan vingar.

din och min vänskap är en av dom viktigaste sakerna som jag har i mitt liv och det finns varken ord eller sifffror för hur mkt du betyder för mig. vi är fan helt crazy tillsammans, jag älskar dig av hela mitt hjärta. Tills döden skiljer oss åt <3

om du tänker köra ihjäl dig tänker jag sitta brevid. om du tänker ta en massa tabletter så tänker jag ta lika många. om du tänker skjuta dig själv får du skjuta mig före. om du tänker hoppa så hoppar jag efter dig. och om du tänker dö är jag beredd att dö med dig!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Aw Ella <3

Du är bäst, bästavän genom jävlat allt!

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! My life would suck without you!

Summer 2010- let's make it unforgettable!



Du är bäst, bäst bäst bäst! <3

2010-07-01 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0