:@

Nu sitter jag här hos m o m (mormor och morfar).
Vi flyttade ut till stugan i fredags, och vi har inget internet där :(
Ska försöka med att övertala pappa att fixa dt.

Jo juste, igår gick min jävla cp mobil sönder :@
Jag skulle dra igång båtmotorn samtidigt som jag var tvungen att hålla koll på vad Asta gjorde, och naturligt vi ramlar mobil ut ur fickan och ner i vattnet som är kvar i båten.
En dag kan ju inte bli värre än att det där händer, men gångra hemskheten med 2, så fattar ni hur jag kände det,
hade ingen allergimedicin mot pollen.

Aja, har inte så mkt mer att berätta.
Skriver väl tp nästa gång jag är här, eller hos en kompis, eller hemma ;)
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0